ny vecka och tråkig information

jaha då var det slut på den här veckan ! fast som tur är så är jag ledig imorgon ! :D as najs ju :P asså jag orkar inte skriva igentligen *som vanligt*... en inte så kul men posetiv sak som händer den här veckan är att jag får tandställnind på torsdag, det har två fördelar och en nackdel ! jag börjar med dom bra

1: jag får fina tänder ! :D
2: jag behöver bara gå i skolan i två dagar den här veckan.

men det är bara för att jag är ledig imorgon, sen går jag vanligt tisdag-onsdag. sen palla gå på torsdagen efter som att min tid är mitt på dagen . (haha jag vet fett ointresant !) och på fredag har jag antagligen ganska ont i hela käften

nu kommer den dåliga anledingen,..  DET ÄR SÅ FULT MED TANDSTÄLLNING !


igentligen tycker jag inte alls att tandställning är filt någonstans ! men man måste ju passa i det också ? och det kommer jag antagligen inte att göra,..? men sånt är livet

så enu ett till tråkigt och ointresant inlägg. men sånt händer ju ;) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0