lycklig

nu är jag not lyckligare än någonsin ! all sorg ran lixom ut tillsammans med mina glädje tårar ! ingen kan fösrtå hur glad jag är nu !

men iaf, anledingen till att jag inte sover nu halv fem på morgon är för att jag vaknade klockan fem i eftermiddags ! och det beror på att jag va på en grymt lyckad fest i lördags. as skönt folk och mycket dricka. så kom hem typ halv fyra på morgonen ?

jag har inte pallat blogga på ett tag för att det har hänt ganska mycket på senaste tiden och jag har inte heller haft lust, men så kan det bli ibland, så jag kommer blogg när jag har lust helt enkelt, nu ska jag kolla på film och sen börja fixa mig till skolan. har äntligen börjat i min normala klass iställer för "sär klassen". så det känns ju åtminstonde också bra.. menmen, ska leta upp någon bra film nu, puss ! <3


Kommentarer
Postat av: ralf

jag gillar din näsa den e soet kan jag få ditt nummer?

2010-01-18 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0