hemma

har inte varit i skolan sen i torsdags, allså jag pallar väkligen inte , allt bara skiter sig, ska på möte i skolan imorgon och hoppas att jag får gå på distans istället ! det skulle vara mycket lättare och skönare ! just nu sitter jag hemma med Ogge, Sebbe, hanyang och martin, vi gör inget specielt typ kollar på tv och jag saknar min älskling ! :( får hoppas på att kanske träffa honom på torsdag !

jag vet inte varför, men jag känner mig jätte deprimerad hela tiden, jag har ju endå mina underbara vänner, världens gulligaste pojkvän och en familj som ställer upp för mig. men endå är jag inte lycklig ! hoppas alla ni andra har det bra ! älskar er puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0