hello :)

idag va jag hemma som vanligt. skulle igentligen gå på möte med kuratorn, men hon är sjuk och jag pallade inte resa mig ur sängen, så det passade ju ganska bra :) shit imorgon är det ju fan redan fredag ! veckan har gått grymt snabbt. fast det kan bero på att jag har sovit mig igenom hela veckan ? och det konstiga är att jag typ börjar bli förkyld. jag hostar och blir träpt i näsan :( hoppas att jag håller mig frisk för imorgon ska jag ju sova hos johan :) det blir mys. har inte träfft honom på hela veckan :( pappa har precis lagat min data, så jag ligger och lyssnar på gammal musik jag lyssnade på i typ 5-6 . sen kommer en massa inspelningar på mig och jaqueline . haha vi är inte riktigt kloka! vi va grymt perversa redan då haha.

juste när jag satt ute på balkongen idag för att ta en cigg så började det ös regna och världens största blixt kom och fan vad åskan lät ! det va grymt mysigt. sitta där invirad i en filt med en kopp té och en cigg i åstkvädret ! 

men nu vill mamma att jag kommer och äter. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0