hejsan

asså jag har värkligen aldrig något att skriva. så därför blir det inte så bra uppdatering ! :( men i helgen så ska i alla fall jag och shine åka ut till landet och bara ta det lungt ! ska faktikgt bli lite skönt ! :) har inte varit i skolan idag. och inte igår som vanligt heller. men jag tänker fortafande inte sätta min fot i den där skolan. jag är fast vid mitt beslut om att gå på distans ! om jag inte får gå på distans så byebye skolan ! folk är värkligen trögfattade! en sak jag är hopplöst duktigt på är att vända på dygnet !  somnar vid kl 5 varenda morgon och vaknar vid kl tre på dagen. känns grymt hopplöst ! ska försöka att somna tidgt ikväll, senast kl två ! menmen får väl se hur det går ! puss


Kommentarer
Postat av: hanna

bra blogg, den inspererar väldigt mycket :)

2009-09-29 @ 21:53:40
URL: http://alwaysbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0