färdig

kan faktiskt säga att jag är stålt över mig själv som gick till skolan ! även fast jag är så trött så man kan döö ! men jag får inte sova ! måste vara vaken tills ikväll. annars kommer jag inte upp imorgon :/ jag kunde knapt koncentrera mig i skolan. jag somande i soffan i studion ett tag idag. men det kan inte va varit mer än 10 min ? ååh jag vill sova ! jätte trött. men man får väl hitta på något så jag inte somnar, tvingade min lärare att hänta kaffe åt mig i lärar rummet så jag gjorde det, sen som två riddare i nöden (säger inte namn) så sätter dom på brand alarmet för att jag ska få slippa att anstränga min trötta hjärna och gå ut och ta frisk luft :)

nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar från fjortis-tiden i 7an, guud vilka minnen dom väcker. måste ladda in dom på ipoden. men jag fattar ju inte hur man gör ! jag hatar iTunes ! man fattar ju nada ! -.-' menmen får väl ringa oscar så han kan komma hit och hjälpa lilla mig :)

menmen nu ska jag bara ta det lungt och dricka en massa kaffe så jag blir någolunda pigg ! inte för att kofein eller hur det stavas funkar på mig. men man kan ju alltid hoppas ! haha puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0