uppdatering för några dagar :)

hejhej bloggen, har inte uppdaterat på riktigt länge, menmen. fan vad besviken jag är på mig själv, när jag äntligen hade kommit igång med skolan så sabbar jag allt. jag har ett special shema som är gjort efter vad jag orkar. så jag börjar mellan 11:00-13:00 varenda dag och slyútar senast kl 15:00. men det känns som om min kropp bromsar. jag kommer verkligen inte upp på morgonen, jag värgrar att gå till skolan även fast det inte har hänt något där på väldigt länge,. jag som trode att jag skulle gå på distans ? :O så jag skrev till skolan idag att jag vill gå på distans annars går jag inte alls. så dom har inte så mycket att välja på :)

menmen . i helgen va ju fanny och jaqueline här i sthlm, det va grymt najs ! i lördags drack vi. eller rättere sagt jag drak. sen åkte vi hem till johan. och jag va as packad och jobbig. tycker lite synd om dom. för dom va ju tvungen att ta hand om mig. så jag säger det en gång till förlåt ! kommer inte ihåg så mycket förutom att jag trillade och slog i bakhuvet jätte gårt i marken. har typ en bula efter det :S jag vaknade typ kl 8 på morgonen dagen efter och va så jävla törstig så jag fyllde en vetten flaska med vatten och svepte hela. och efter det ville jag åka hem och sova och äta. ( vi sov kvar hos johan ) . om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg vafan vi gjorde i söndags :S  fösutom att fanny och jaqueline åkte tillbaka hem till vingåker :(

min måndag va inte precis den bästa dagen i mitt liv ! först så hade jag och johan bråkat så jag hade inte fått tag på honom på hela dagen. så jag va ganske deprimerad och trodde att det skulle ta slut :( men jag fick tag på honom på kvällen och han va inte sur, han hade pluggat hela kvällen och hade mobilen på ljudlös :S sen så blev min katt sjuk. han kunde inte gå på ena benet och så hade han en infektion. och min familj betämde oss för att avliva honom om han va sjuk, för vi ville inte ha en sjuk lidande katt. men som tur var har han fått medecin så han är på bättrings vägen nu :)

igår va jag heller inte i skolan. jag orkade inte, för jag hade inte fått tillräkligt med sömn under helgen. men jag ska på möte med kuratorn imorgon kl 13 och se om vi kommer fram till något.

ha det bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0