30/9 04:08

hej igen ! jag funderar på att skriva till min lärare och fråga om jag kan komma runt kl 8-9 istället för kl 11, för annars vet jag inte om jag orkar vara vaken. nu har jag i alla fall kollat på film. jag såg på wild shild för femtioelfte gången xD nu hade jag tänkt att läsa lite, jag är så duktig och har börjat läsa böcker. jag har läst ut jag vill ha ett liv och läser nu fortsättningen som heter kanske ett liv som Sofia Hedman har skrivit. hon är jätte duktig på att skriva och man känner igen sig väldigt bra i hennes böcker. nu tror ni kankse att det är några jävla självmords böcker, men det är de inte. det handlar om en tjej i tonåren som inte har det så jätte lätt. jag har alltid hatat att läsa. men hennes böcker är så otroligt bra och man riktigt längtar efter att få läsa dom ! haha låter som värsta geeken menmen än en gång. riktigt bra !


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0