uuuusch !

ibland hatar jag helger. när jag inte har något planerat och alla andra har allt planerat . menmen får väl ta en sitta inne kväll med familjen ? -.-' det är ju endå förjävligt väder ute, men ska försöka få tag på nån stackare som har lika tråkigt som mig. men det jobbiga är att jag knappt har några cigg kvar -.-' imorgon ska jag äntligen få träffa jaqueline igen ! hon kommer till stockholm och ska bo på hennes mormors lanställe på värmdö. så jag ska försöka pallra mig dit och röjja där på landet ! haha men vet aldrig hur det slutar när hanerajja and jackerajja är i farten xD

juste fan, någon som har nått tips om något jävligt bra lepsyl? inget funkar ju förfan ! :O

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0