omg

hahahhahaha omg ni vad vet mitt ex johan ? jag pratatde just med honom på facebook aa så frågade jag typ vad han skulle göra på lovet osv och då sa han att han skulle åka till nått land som typ heter Puerto Rice som ligger i  typ afrika för att han hade vinnit fyra biljetter, och han vill att jag ska med. haha det skulle aldrig funka asså ?  vi skulle bråka hela tiden så jag började as garva ! menmen, träffade hector nyss en stund så det va najs vi pratade lite om helgen och att vi måste fixa dricka osv :D 

asså jag är fett fökyld, och varenda gång jag nyser känns det som att mitt högra nyckelben bryst och jag blir stel i ryggen :S gör fan as ont ! ska tvinga någon att göra massage på mig,

JUSTE GRATTIS MIKAELA MIN SÖTNOS PÅ 17 ÅRS DAGEN JAG ÄLSKAR DIG !
en gammal bild på födelsadags branet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0