hejsan

förlåt för jätte dålig uppdatering i helgen ! igår när jag och shine trodde att kvällen va avslutad. asså inget fanns på tv hade kollat på film , det regnade och blåste ute och inget va kul så kommer min kusins flickvän in till oss och sa: kom nu tjejer vi behöver er för nu ska vi dricka alkohol ! haha och snacka om att jag blev packad. det va fan den värsta fyllan i hela mitt liv ! om vi säger sågär. jag har inte spytt på fyllan sen nyår. jag kunde inte stå på egna ben . mina ögon såg nog ut som en flippad torktummlare och så fort jag stängde ögonen så snurrade allt som fan och jag började kräkas. inte najs ! vilken tur att jag hade min bästavän där som tog hand om mig ! shine jag älskar dig ! <3 vilken jävla baksmälla! har inte mått bra på hela dagen :( menmen innan allt det hände igår kväll så lekte jag hippie. här kommer lite bilder <3

hippie


allt är så fint på hösten ! utanför mitt gönste på landet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0