hejhej

dålig uppdatering jag vet :( men så kan det gå ibalnd, jag och jaqueline hade jätte mysigt nu i helgen i igår träffade vi hector och alexander och vi låg och trängdes i min lilla säng men det va skit mysigt rent ut sagt xD jag har bestämt att jag ska gå i skolan heela veckan denhär veckan faktiskt, och då får jag ett till hål i örat som belöning xD fast jag vil ju igenligen ha i underläppen eller i tungan :( men min päron är så jävla elaka så jag får inte ta någon riktig percing för än jag är 18 -.-' det är fan tre år kvar :( jag kom just hem har varit ute med hector och alexander ett tag, fast jag och hector fick vänta fett länge innan alexander kom så vi träffade mickis och elin ett tag medans vi väntatde. jaqueline kommer till sthlm igen nästa vecka. det är ju hööööstlooov ! fösta helgen ska jag, jaqueline, hector och alexander till landet, gryymt najs. det bil fett chill och lite krök  : ) nu vill mamsen att jag ska gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon -.-' puuuuss ! <3

två bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0