...

hejsan, jag är jätte trött även fast jag sov i nästan ett dygn. somnade nog mellan 13-14 igår. sen vaknade jag upp lite kvikt vid 20 tiden, men jag va inte vaken så länge. somande om igen i min sköna soffa :) sen nästan exakt kl 1 i natt så vaknade jag igen och gick och la mig i min härliga säng. men det konstiga är att jag kände mig värkligen bakis,.. så jag va tvungen att dricka mängder med vatten innan jag kunde somna ige, men sov jag till kl 12 idag. sköönt !

idag när jag skulle dra iväg till skolan så va det 8 grader ute. hej nordpolen lixom ! jag höll på att frysa ihjäl ! och det va inte brar kallt, precis när jag satte foten utanför dörren börja det regna, så jävla typsikt ! sen va det brand alarm i skolan idag igen xD

kolla på svenksan läser vi ett öga rött . den suger ! ingenting står på ren svenska. blir så jävla sur ! så jävla segt att läsa "blatte språk" om det är en svenska bok så ska allt vara på ren svenska !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0