tisdag

hejhej hallå ! kom hem från skolan för ett tag sen, en sak som jag tänk på de senaste veckorna är att typ alla fyller år ! folk pratar om sina födelsedagar och många av mina vänner fyller år, here gud ! på tal om det, jaqueline fyller år den 20de novemer och vi ska ha sööörsta fetsen någonsin ! tyvärr har vi inte fixat någon stans att vara på ): men alla är jätte välkomna och alla ska ha med sig sprit och alla deras vänner och det kommer bli grymt najs! skriver lite mer om det när vi närmar oss den 20e! idag har jag varit hos tandläkaren och i skolan ! duktigt va  ? skulle bara ta bilder i käften för min eventuella tandstälning :D inte kanske världens finaste att ha plåt i käften men det kommer bli så grymt fin sen !  menmen, jag försker få tag på shine men hon svarar inte, nicklas får inte heller tag på henne ! iriterande så om du ser detta ring mig nu ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0