sööndag ! :(

börjar dethär inlägget som alla andra,.. dålig uppdatering,.. jag vet :D men pallar inte nörda vid en dator på ett lov som sagt. men nu är det söndag och det suuuuger för att imorgon är det skola,.. lovet som skulle bli världens bästa lov blev till ett helvete men nu till slutet blev det toppen endå! allt pågrund av min underbara vänner som jag älskar mest av allt. seriöst, utan vänner. vad är man då ? då är man fan ingen ? har ni tänkt på det ?

idag har jag och jaqueline inte gjort ett sssmack ! vi skulle ut men nehä tydligen inte :( efter jag lämnat henne vid tåget på centralen åkte jag hem till shine så vi gick ut och pratade ett tag, typ 30 min ?

åååh måste berätta om igår ! jag och jaqueline åkte till lidingö ett tag för att träffa folk sen när vi skulle åka hem så kom en man fram till mig och jaqueline på tunnelbanan. han kunde inte prata svenska för han va du från dubai eller nått... och han började babbla om att jag va jätte vacker osv och sa att jag va hans flickvän och allt,.. han va as äcklig satt och stirrade på mig och tog mig på låret osv. asså han skulle lätt kunna köpa mig för typ 50 kameler :O han ville seriöst gifta sig med mig, till slut fick jag nog. så jag skerk till honom
- MEN VAFAN GLOR DU PÅ ? LÅT MIG VARA OCH SLÄPP MIG! JAG VILL INET HA NÅTT MED DIG ATT GÖRA JÄVLA ÄCKEL !
men då glor han bara och ler och säger
- du är väldigt vacker,.. jag mycket gillar dig
så fick jag panik och höll på att spy. seriöst varför finns sånna männsikor ? :S 

men whatever. jag vet att jag har ont om bilder men jag lovar att föröka lägga upp lite mer. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0