söndag 1a advent

har inte kunnat uppdatera nått i helgen, förlåt ! hehe i fredags hade vi fördelsedagsmiddag för pappa. så det va lite mys. fast endå ganska tråkigt. men johanna va ju med mig hela tiden så det gjorde det lite bättre :P igår åkte jag och johanna med pappa till landet. alltid skönt att komma bort från stan ett tag ! tiden gick jätte snabbt på landet men det va jätte myisgt och skönt ! vi gjorde inte så mycket. satt på bryggan som vanligt med våra tjockis fjällräven och lyssnade på musik från johannas mp3 som hon hade i 5an, haha massa konstigt och rolig musik var det på den xD jag somnade rätt tidigt igår,.. eller det va tidigt för att vara jag ! typ halv två.. johanna kunde inte sova den stackaren ! :( och imorse hade hon tydligen vaknat och mått jätte illa. så nu är hon inte så frisk om man säger så. så vi va tvungna att åka hem lite tidagare :( men det gjorde inte så mycket faktiskt. så idag har inte hänt så mycket. stack och solade direkt när jag kom hem. och dum som jag är tog jag en 30 minutare. så jag har ju bränt mig -.-' men får fan skylla mig själv ! :O men jag är faktiskt mer brun än röd ! *stålt*

juste. jag kom på att det är ju fan första advent idag ! eeehm glad första advent... eller ? :s

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0