onsdag

hello. kom hem från skolan för att tag sen och har jätte panik för att jag bara har en cigg kvar :( måtse värkligen köpa ! iaf. idag kom jag och min lärare fram till att jag ska göra ett dysleksi (?) test. för att jag har lite svårigheter som ni kanske förstår ? ska bli kul att göra det. det kommer dock att ta upp till 5 timmar att göra det :( men vill verkligen veta om jag har några svårigheter eller inte !

en sak till jag har gått runt och funderat på länge är att jag jag måste ha en ny mobil. min mobil är helt jävla trach ! asså jag måste ha headsett eller högtalere när jag pratar i luren skit jobbigt. och helt plötligt kan den börja blinka och skicka leveransraporten typ 10 gånger :S sen är den bara allmänt seg. så en mobil är typ det ända jag önskar mig i julklapp :D men problemet är,.. jag vet inte vilken jag vill ha ? fast självklart ska jag ju ha en sony ericsson ! vilken tycker ni ?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0