onsdag

fan jag missade paradise hotel ! inte bra hannalarsson ! men whatever, i morse va jag jätte strässad till skolan, började 20 över 11 och gick hemifrån typ då. men jag va i skolan redan halv 12, måst vara rekord tid asså ! fett stålt ! skolan va seg som vanligt ! och comviq har cpat hela jävla dagen, blir så sur, vad är problemet lixom ? men nu funkar det bra igen ! johanna följde med mig hem efeter skolan och vi satt och drev med folk på msn, haha oj vad vi garvade ! sen fick jag reda på att shine hade stått utanför porten i regnet i typ 20 min. hon kunde inte få tag på mig pågrund av comviq ! sen skulle johanna hem och jag & shine gick och köpte lösnaglar till mig  (a) efter det skulle shine gå och sola solarium så jag följde med. kan ju inte sola för att jag fortfarande är bränd och flagnar i ansiktet ! not so good ! haha när shine låg där och solade och jag satte på mig lösnaglarna så ringde kevin och sa att han och hans kompisa va påväg till söder och ville träffas ! så vi gick och träffade dom i det här skitvädret ! när vi väl hade träffat dom och varit med killarna ett tag så kom det några män fram till oss och frågade om vi trodde på gud. hahah vi kollade konstigt och bah: eehm nej ? då börjar dom såklart prata om gud och vad hans "uppgift" är osvosv.. så nu är vi bjudna på någon jävla gospelkör grej eller vad det nu heter hehe ! men whatever puss

man fick något skit halsband på köpet som det står wonderful på


mina naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0