måndag sjuk

hejsan, har inte uppdaterat något idag, har varit jätte dålig på det ! va i skolan idag men fick inget gjort för att jag det va inga lärare i studion plus att jag blev utelåst där ifrån. så jag har typ bara gått runt i skolan idag :O sen kom jag på att jag kunde vara med klassen. ibland kan jag vara lite korkad ! ^^ sen åkte jag och emelie till slussen och träffade shine, första satt vi på donken med emily och jennifer sen skulle vi köpa cigg. men det blev inte så^^ jag följde med shine hon skulle sola och sen köpte vi cigg xD jag är jätte fökyld och har feber. och när jag är sjuk och är ute med komisar blir jag över trött och flummar som fan. garvar åt allt och drar dåliga skämt. samma sak med shine, hon är också sjuk så fan vad roligt vi hade. garvade som fan hahhaah men nu ska jag typ sova ?  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0