måndag

shit det är bara tisdag . tiden går långsamt ! blev knappt någon uppdatering igår, hade jätte ont i magen, sen verkligen äckligt ont i huvet . kändes som om huvet skulle sprängas vilken sekund som helst. det va inte så trevligt ! idag har inte hänt så mycket, vaknade av att johanna ringde mig och sa att hon och emelie skulle komma hit så det va bara att stiga upp ur min sköna säng och klä på sig. det borde fan alltid vara så. hela min dag blir så bra när två av mina närmaste och bästa kompisar kommer hem till mig innan skolan. man blir alltid så glad av dom två sötnosarna ! menmen sen skolan, och det är så jävla trögt och segt där ! hatar skolan och är gryymt skol trött ! sen åkte jag johanna och emelie till slussen och köpte cigg, johanna drog hem lite tidigare för att hon skulle plugga den tråkmånsen ! :D sen hände inte så mycket, drog hem och duschade. och såklart funkade inte lampan så jag fick tända massa ljus i badrummet för att jag skulle se nått haha xD så nu sitter jag redan i sovkläder och är jätte trött faktiskt ! hörs kanske sen puss

jag min min sötnos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0