måndag

sorry det blev ingen uppdatering igår, så berättar lite om gårdagen. när jag vaknade så klädde jag bara på mig och promenerade till soliariet, såg ut som en luffare då haha, men iaf, såklart så brände jag mig ! :O så nu är jag lite röd och har ont på hela kroppen ! menmen, sen så kom johanna hem till mig och vi gjortde inte så mycket . men hon sov iaf hos mig och det va mys, fast johanna kunde inte somna ): för första gången i mitt liv så somande jag före en kompis som jag sovit med ! fett coolt ! hon började tidigare än mig idag men jag gick upp endå och åt frukost med henne vilket som är väldigt ovanligt för att vara mig ! när hon hade gått så gick jag och la mig igen för jag har en jätte konstig känsla i magen. känns som typ en bubbla som svider :S inte så skönt ! så jag stannade hemma idag ! men nu ska jag fixa mig lite för att alexander och hector kommer hit, alexander ska bli blond ! :S vi får ju se hur det kommer att se ut ! :O menmen puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hanna snälla kan jag få fixa din blogg design? Pleaseeeee kusin?! sma mig! Och nej det är inte calle eller rasmus du ska smsa...

2009-11-17 @ 13:53:20
Postat av: Anonym

jajaja jag ska göra en ny blogg design ;) men jag ´har inte haft så mycket tid till det.. men jag lovarej hanna det ska fixas :D <33 haha hade du på solkanonen för länge ;) ?<3 saknar dej gumman!

2009-11-17 @ 20:04:31
Postat av: emelie <33

jajaja jag ska göra en ny blogg design ;) men jag ´har inte haft så mycket tid till det.. men jag lovarej hanna det ska fixas :D <33 haha hade du på solkanonen för länge ;) ?<3 saknar dej gumman!

2009-11-17 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0