lööördag !

heejsan! mickis följde med mig till lidingö igår, vi gjorde inte så mycket, gick till johan en snabbis ett, shine skulle vara hemma 12 så jag och mickis åkte till gullmars och träffade sötnosen carla ! efter vi varit med henne ett tag åkte vi hem så vi va hemma tills halv två, sen hade vi det lite mys med film (:

det första jag sa till mickis när jag vaknade va: FAN, vad jag är sugen på julmust ! hahah vi gjorde inte så mycket, jag gick upp och duschade sen hade miciks bråttom för hon skulle på kryssning. jag vill också ! sen när jag fixat klart mig åkte jag till ropsten för att möta upp shine för vi skulle fixa cigg (:

nu är jag hemma har precis ätit osv, nu väntar jag bara på att carla ska höra av sig. vi ska typ ut och hoppas på fest ! :D för min del blir det nog ingen alkohol, bara om någon bjuder ! pallar inte lägga ut pengar sånt (:

om jag inte uppdaterar nått mer idag så skriver jag självklart imorgon ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0