hello

kom hem för säker en timme sen ? jag va ute med alexander och hector. vi gjorde inte nått specielt. gick runt mest och pratade (: juste jag färgade håret förut för att få bort det gröna... det blev typ svart ! :O menmen det kommer gå bort om några dager (: det kommer en bild :P men iaf, va ju hos tandläkaren idag. nu är det klart, jag ska få tandställning ! längtar inte för att få den, längtar eter att få ut plåten ur käften ! ååh kan bara tänka mig hur min morbror kommer hålla på, det ända jag kommer få höra är : hörru hanna.. när kommer tåget ? menmen får väl stå ut ! hejdå killar säger jag ju bara, för hur många pojkar får man med en plåtkäft ? :S menmen. nu kommer en ful bild. poss poss !


Kommentarer
Postat av: emelie

det vart skit fint gumman ! <33

2009-11-14 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0