hejsan

jag vet jag har inte uppdaterat något idag ! :O lite konstigt faktiskt, stannade hemma idag, för jag pallade inte skolan så emelie kom hit. hon orkade inte heller dra till skolan, juste en sak som är feeeett coool ! emelie satt på samma buss som ica jerry ! det va coolt. och jag såg honom också ! *stolt* vi gjorde inte så mycket, pratade lite och åt toast :P yammi  :D sen träffade jag shine och vi gick och solade (som vanligt) så nu är jag brownie :D shit kommer fan snart på canser ! typ sol-narkoman och rökare.. inte bra asså ! har typ solat 3-4 gånger denhär veckan redan !

shit vad snabbt denhär veckan har gått snabbt ! fredag redan imorgon ! :D och idag fyller pappsen år :D så snart ska vi ha glögg premiär. hahah det har vi alltid på pappas födelsedag :P lite mys sådär ! vi hörs senare pusspuss <3

grattis pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0