hejsan ! :D

just nu är jag jätte glad ! bara för att jag har börjat prata med en vän som jag har bråkat med länge. vi är inte vänner men det känns jätte bra. och vi erkände för varandra att vi faktiskt saknar varandra. men vi kommer nog inte börja umgås igen på ett ganska bra tag. men i alla fall. jag kom hem för att tag sen, har varit ute med hector ett tag. först köpte vi cigg, sen gick vi till en liten turk affär vid min gamla skola och köpte kaffe och pratade lite. sen såg jag att om man köper två glassar från GB så fick man ett kortspel på köpet. och jag blev överlycklig och köpte glass såklart xD så vi satt vid min gamla skola och spelade kort (a) och imorgon ska min klass ha spexfoto (jag vet lite sent) som jag inte ska vara med på. men temat ska vara "nyvaken" så vi gick hem till mig för han skulle låna min jätte kyckling gula morgonrock, mina illrosa monstertofflor och en sånhär ögon grej av mig. så han kommer helt klart se coolast ut ! vet inte om jag kommer blogga med ikväll så vi säger god natt puuuuss !

brunett you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0