gymnasie

tjaa alla coolingar (a) vad har ni haft för er idag ?  själv har jag varit i skolan. och det gick faktiskt ovanligt snabbt. direkt när vi slutade så åkte jag , emelie och emelie (^^) till medis och dom åt på BK, dom skulle ju på bio :P  sen åkte jag pappa och min syster till ett gynasium i gustavsberg som heter G2. dom hade öppet hus och så har dom barn och fritid. (allstå det som jag vill gå ) och det värkar vara grymt bra skola asså ! fast den är as liten ! går 300 elever där och typ 40 lärare :O undrar hur 340 människor kan få plats i den lilla skolan ! :O men whatever ! man kanske ska sikta på att börja där ? måste verkligen pressa emelie till att börja där med mig ! för hon kanske också vill gå barn och fritid. det tar typ bara en halv timmer att åka dit för mig :P men whatever. tog med mig pappa och elin (min syster) för att jag inte ville gå dit själv ^^ och vi har fan jäävligt kul när alla vi är på bra humör. och det händer inte ofta ! efter vi hade kollat klart på skolan gick vi på donken och fläskade oss xD fan vad vi skrattade. känns rätt skönt att kuna skratta och ha roligt med familjen. för det mest brukar vi bråka. menmen nu ska jag kolla på hannah montana HAHAH puss

(haha juste glömde berätta en sak ! skolan ligger typ 50 meter från toalett fabriken där dom spelar in doktormugg. haha fan vad jag skrattade när jag kompå att det va där ! hoppas man stöter på doktormugg med hans pruttomobil någon dag ! haha)

det kommer en liten bild bomb på mig också. har ju inte blivit på mycket bilder :(

upp och ner


visst ser det ut som att jag har bruna ögon här ? :O



fast mitt öga ser igentligen ut såhär:
(fast med lite mer grönt i)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0