god morgon

eller ska jag säga god eftermiddag ? :S menmen whatever. gud vad jag INTE orkade gå upp i morse, så mamma tyckte inte att jag behövde gå till skolan :D men imorgon ska jag faktiskt försöka dra mig iväg till skolan, men jag ska vara hos tandläkaren redan helv elva imorgon ! uuuh stackars mig ! menmen... jag vakande typ vid kl två idag av att några killar i typ 20 års åldern stog och pratade utanför mitt rum för dom skulle kolla på taket. och jag va så jävla kissnödig ! men vågade inte gå ut :( hade bara en tröja och troser på mig lixom,.. och hur snygg är man som nyvaken :S men till slut hittade jag ett par mjukisar och gick ut och rökte,.. men nu vågar jag inte gå ut ur vardagsrummet, för jag är osäker på om dom är kvar :S och jag är fortfarande fruktansvärt kissnödig  ! :S menmen tror jag ska våga mig ut och kolla om dom är kvar för snart kissar jag i brallan haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0