fyfan vad iriterad jag är

har precis kommit hem från mormor och så ser jag att jag fått en lista på vad "fjortisar" har gjort. inget av det är ens sant ! undrar vem fan det är som inte har något liv som sitter och hittar på sånna här saker ! fyfan asså !

paow@ har haft sex med 37 st på en kväll
bekant@ har tagit nakenbilder på sig själv
vicku@ ljuger om allt och tror hon är värsta kungen
d-iesel@ är fortfarande en äcklig fjortis med sarre mellan ögonkanten.
oavbruten@ åkte på fosterfamilj pga av en stor hemma fest.
pimpiim@ har självmordstankar.
peaflickan@ är ful
emili @ ingen vet att hon har haft en tandställning runt huvudet, har själv sett det .
hannalarsson@ har blivit på smällen med sebbu@
stews@ skaffar nya tjereer varje veckan, men blir dumpad pga av sin stota näsa.

vet ens knappt vem han sebbu är. och jag pratade lite med honom när jag gick i 7an, asså två år sen... efter vi hade pratat ett tag ville jag inte vara med han längre. säkert han som har gått och sagt till massa folk att jag har ett barn med honom,.. han kan ta sag ! och alla andra som inte har något liv !

god natt !


Kommentarer
Postat av: Emily

haha va tvungen att kommentera ;D älskar min (emilis) asså, härliga tider med den tandställingen :o :D

2009-11-22 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0