fredagsmys !

fan vad stålt jag är ! har varit i skolan hela veckan faktiskt ! det har jag inte varit på 3 år ^^ och nu kommer jag få ett till hål i örat jippi ! idag har jag iaf varit i skolan, sen kom elin och mickis hit en stund (: sen kom shine så vi rörde oss till tc för att träffa linus, typ världens härligaste människa, riktigt söt också :$ så jag och shine va med honom ett tag sen åkte var och en till sig. nu är jag hemma och det händer inte så mycket :( tråka som vanligt. lite freedagsmyyyyys ! :D imorgon ska jag träffa johanna och reda ut saker och ting. och det kommer kännas otorligt bra ! sen ska jag till tyresö till mina kusiner för att min farbror fyller år, så kankse inte blir mkt uppdatering imorgon ? men ska kolla på cirkus möller nu xD haha puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0