färga håret brunt ?

nu blev jag jätte sugen på att färga håret brunt ! just nu har har jag snäppet ljusare än min naturliga hårfärg, och min äkta är typ ljus brun ? :S har inte haft min riktiga hårfärg sen 3:an typ :S jag har haft ljust och börkt brunt, rött, blont, nästan lila-vitt, svart, den jag har nu och en massa olika missfärgningar xD så jag har ju haft en del :D jag är en sån person som inte kan ha samma hårfärg för länge ! svart underhår har jag ju haft lite mer än ett halvår ? men nu vill jag ha typ bruunt ! mörk brunt, tror ni det skulle passa, här kommer är gryymt gammal bild. ena halvan av hårt är blondt och andra mörk brunt. och jag kommer inte  bli blond igen bara så ni vet ! men passar lilla hanna larsson i brunt hår ? ( på den "blonda" bilden har jag min riktiga ögonfärg btw )


Kommentarer
Postat av: c'

Jag tycker du passar bättre i blont :)

2009-11-06 @ 21:21:12
Postat av: Anonym

särskrivning efter särskrivning.

fult photoshoppat! go do something else WT!

2009-11-08 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0