..

hejsan tha bloggish ! här sitter jag och inte gör något på en fredags kväll :O men ska faktiskt inte sitta här hela kvällen, ska åka till lidingö och träffa shine ca kl 10, snälla kan tiden går snabbare ? idag har inte hänt ett smack, kom för sent till skolan, ca 45 min försent ? möte med lärare och handledare och sen möte med SYO. sen drog jag hem, kul va ? har typ suttit vad datan sen dess -.-' meeen whatever, ända sedan middagen har jag tjatat på mamma att jag vill färga håret brunt och ta piercing i tungan och underläppen men att ta piercing kan jag ju bara glömma enligt mina päron ! : men hanna när du har fyllt 18 får du göra vad du vill med din kropp bara du kan betala själv blablabla ! så håller dom på ! och min syrra fyller 18 snart och då kommer hon säkert pierca sig över allt bara för att jävlas -.-' menmen, nu känner jag för att fixa mig lite ! puss på rumpan !


Kommentarer
Postat av: Noobhaxorlol1337

Noob Hanna

2009-11-06 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0