bara en månad kvar till jul,.. exakt !

shit bara en månad kvar. känns lite konstigt faktikt, tiden får för fort! vill bara ha två saker faktisk ! en ny mobil och naglar ! mobilen jag vill ha är en rosa sony ericsson c903 . så jävla snygg !

visst är den snygg ?


idag har jag faktiskt varit i skolan ! :D fick inte så mycket gjort men endå ! efter det så åkte jag, emelie, emily och jennifer till slussen för att köpa cigg, men det blev så att vi satt på donken och segade istället xD sen gick jag och emelie till södra station för att möta en annan emelie. för att dom skulle hämta ut biljetter till new moon. sen taggade jag hem. så nu sitter jag och inte gör nått, väntar på att maten ska bli klar så att jag kan gå till solariet och sola ansiktet, tycker det är fett coolt att det finns ett ansikts solarium ! hehe. men ska dra nu. hörs efter jag solat. pussen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0