tror jag är kär :'/

jag vet att man borde vara lycklig när man gillar någon. men de här går bara inte. jag kan inte berätta vem det är,.. för någon. inte ens min bästavän ! för att det här är fruktansvärt pinsamt ! för grabben har ju inte precis världens bästa rykte och alla vet vem han är ! så därför blir det extra svårt ! men han är så söööt ! asså jag får inte. hur många gånger ska jag behöva säga till mig själv att: hanna lägg ner för fan han är dum i huvet och en äcklig player ! det värsta är ju att jag knappt känner grabben ! han vet exakt vem jag är och visst vi har pratat men jag har bara varit dryg mot honom när han försökt ge mig komplimanger. varför tog jag inte chansen från första gången. jag är väl rädd för att bli sårad ? men ska låtsas som att han är luft, som jag alltid gjort förut !

Kommentarer
Postat av: emelie

:O:O:O:O veeem?

2009-12-03 @ 17:22:13
URL: http://eeemlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0