torsdag

oj det är fredag i morgon ! shit vad veckan har gått snabbt även fast jag har legat hemma sen tisdags :S börjar friskna till nu men är fortfarande lite förkyd :( men det går över :) juste nu ska jag berätta om en "jätte jobbig" sak ! jag pallrade mig till solariet för att jag ville komma ut lite och såklart bli brun. sen kommer jag dit och betalar, sen upptäcker jag att ansiktsolariet inte funkar. så jag gick dit och betalade i onödan ! så jag fick gå hem igen. iriterande ! men whatever, shit happens :) ska till skolan i morgon sen på kvällen blir det fest. shine ville ju dra till landet men jag får ju aldrig tag på människan ! :O (så shine... om vi åker till landet så drar vi på lördag ! ring mig !) hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0