jag har tråkigt

kom typ en timme för sent till skolan idag ? ovanligt va ?  fast det kan bero lite på att jag låg och pratade med min sötnos alexander i telefon halva natten ! han får mig på sa bra humör så det finns inte ! känner mig så lycklig !
vad gör dig lycklig ?

asså jag fick damp i skolan. vi har ju gjort upp en plan så att jag ska få extra hjälp hela tiden så att jag ska komma ikapp och på bra betyg så jag kommer inte på den linje jag vill. visst man behöver inte så mkt poäng för barn och fritid. men det betyder inte att jag inte ska få någon hjälp? jag vill ju endå få så många poäng som möjligt ! sen när jag får damp när inte jag får hjälp och säger att jag går hem. ja då lyssnar tydligen mina lärare, så jävla sega ! men sen hjälper dom mig inte endå ! fyfan ! så jag gick där ifrån endå idag !

nu har jag varit hemma ett bra tag. har pratat med alexander hela dagen typ :$ sen kom mickis och elin en snabbis. vi gjorde inte särskilt mycket ! typ spelade kort xD så nu hade jag lite tråkigt så jag tog en massa fula cam bilder,.. enjoy

ser helt uggad och sur ut menmen ^^


lycklig <3


jser kanske sur ut men är grymt glaad ! <3


hehe eehm ja? jag är bara mig själv :D


en stor blöt puss / hannalarsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0