kalla mig tönt :)

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Jaqueline
2. Personen du pratade I telefon med: kevin
3. Du fick SMS av: jesper
4. Du kramade: mamma (a)

IDAG
5. Kläder: mina snobben pyamas hotpants och vitt linne
6. Bättre än igår: skönare i alla fall (a)

IMORGON
7. Är det: söndag
8. Planer: shine kommer kanske
9. Något tråkigt som händer imorgon: sola

FAVORIT
10. Nummer: 18, fråga inte varför
11. Färg:  rosa !
12. Årstid: alla har sina specialiteter :D
13. Saknar du någon?: aa
14. Humör för tillfället?: trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vaknade
16. Vad åt du sist?: choklad (a)
17. Vad irriterar du dig på?: mycket
18. Tror du på distansförållanden?: aa, min systers förhållanden har ju funkat , fast jag skulle aldig palla
19. Vem tänker du på just nu?: alexander :$
20. Tror du att personen tänker på dig med?: knappast ?
21. Vart reste du sist?: motala ^^
22. Vad gjorde du igår kväll?: satt vid datan (som vanligt)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: förut pappa men nu ingen av dom ? :D
24. Ler du ofta?: när jag blir glas så JA, och det är jag för det mesta :)
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland
27. I vems säng sov du i igår natt?: min :(
28. Vilken färg har din tröja?: vitt linne svart mys tröja

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: JA
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: JA
31. Gråter du när du skadar dig? nej då skrattar jag (a)

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja man kan ju inte gå runt och vara bitter :)
33. Vad gör dig glad?: ärliga människor
34. Önskar du att du var lyckligare?: aa
35. Är lycka överskattat?: nej absolut inte ? :O
36. Kan musik göra dig glad?: beror på vilken musik :)

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: hahah ja :O  jag ÄR älskad
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: absolut
39. Har du en flick/pojkvän?: nej tack och lov för det :)
40. Är du nöjd med det?: aa just nu
41. Är du kär?: blandade känslor kan man någ säga

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: vill gärna inte säga det på bloggen :) kalla mig tråkig
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: aa när jag gick i 1an :P
44. Är du en mobbare?: aa den elakaste :D
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: många gånger
46. Har du blivit sviken någon gång?: för många gånger

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: årets skämt ?
48. Favoritämne?: inget
49. Värsta ämne : alla
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: inse, skolmat är inte gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0