:)

hejsan, nu är jag "hemma" igen, alltså på landet -.-' längtar hem nu. och jahanna den dumma saken har åkt till grekland :( saknar henne redan ! men hon kommer hem en dag innan min födelse dag ! nu längtar jag lixom änu mer till min födelsadag :) men nu ska jag berätta om skänninge marknad, det var rätt mysigt lagom mycket folk men guuuud så hett det var där ! man kunde knappt ens vara i skuggan utan att dö utav värmeslag :S menmen. jag pappa och lisa (min kusin) var där runt kl tre, och jag köpte en keps som jag är grymt stolt över :) och två solglasögon och en väska och typ 100 drickor xD( bilder kommer) sen när vi kom till slutet där tivolit är så var det strömavbrott så vi åkte inget, istället gick vi tillbaka till "början" och köpte mat, jag pappa och lisa köpte i en thai kiosk. maten smakade typ kreftor blandat med rumpa ! sjukt äckligt ! såå mycket godare på resturang ! :) när vi åkte där ifrån så var klockan typ bara sju så vi åkte till vadstena och åt glass och kollade på slottet :) sen åkte vi tillbaka till min såkallade andra landställe "tallebo" sen har inte hänt så mycket, jag och lisa har tagit våran vanliga natt promenad till "traktoräggen" som det heter?  (vi kallar det iallafall det)  set tar typ en halvtimme att gå, men det är rätt mysigt :) men nu kommer bilderna på sakenra jag köpt  :)

min äksling, ett inpuls köp och jag älskar den !


min nya bäst vän, så grymt jävla snygg !



inte världens snyggaste men va tvungen att köpa dom för det va så soligt och hade glömt mina hemma. dom kostade endå bara 50 kr ^^ snyggare  på än på bild :)
 
haha va bara tvungen att köpa dom för som är så extremt fula ! men dom va också billaga, någonting jag absolut aldrig kommer använda !

tändare behöver man alltid ! det var 4 st för 10 kr lixom ,


juste jag gjorde en liten "tatoo" på sidan av smalbenet. eller säger man så? :S^^ men visst var den söt ? såklart har man glömt att raka benen också :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0