ny duschad och frääch :)

hejsan, dålig uppdatering idag, men sånt händer, jag och shine vaknade vid kl 12 idag, vi hade grymt svårt att somna igår, der va så jävla varmt ! men i alla fall, idag när vi vaknade så var det jätte bra väder och vi la oss ute i solen, sen när det blev lite för varmt så gick vi ner och badade och solade, vi fick lite färg men inte så mycket, men lite är alltid något :) sen har vi inte gjort nått specielt. shine har nyss åkt hem för hon ska till någon kompis landställe (?) imorgon, och jag ska åka till skänninge marknad med pappa min kusin lisa som är två år äldre än mig, och min farbror. på själv markande ska jag träffa jaqueline,.. men det får ni höra mer om när jag har varit där :) nu är jag ny duschad och fräch och det känns riktigt bra ! puss

den här bjuder jag på haha, turban och hela rasket :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0