ingen uppdatering på typ två dagar ?

ajajaj ! inte bra hanna larsson ! skärp dig vafan ! menmen har inte hänt mycket alls. igår va jag mickis ,ogge , sebbe och några till på ung 08. det va sådär dära, det regnade och kallat :( men det va skön musik :) sen gick vi hem till ogge och kollade på film som vanligt och jag började bråka med pappa för att jag vet hemma försent -.-' idag så sov jag typ till kl 3 ? och fick panik för att mickis hade en min tröja som jag skulle ha på mig idag. men jag va jätte stressad för jag skulle till lidingö och träffa shine johan och niclas. jag tog en annan tröja och drog iväg dit iaf, vi gjorde inte mycket alla, kollade på O.C och myste i soffan :) sen åkte jag och shine hem hit till mig. träffade på mickis o.co :) sen gick jag och shine runt hela söder typ. nu ska vi typ kolla film ( som vanligt ) puss på dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta skiten ever? varför bloggas det om skit när du ser på besökarstatestiken?

2009-08-17 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0