hejsan

jag vet jätte dålig uppdatering ! men som vanligt då inget specielt har hänt, varit med mickis ogge och sebbe som valigt varenda dag :) tröttnar aldig på dom, världens bästa människor ! imorse vaknade jag av att dom ringde som galningar och ville att jag skulle kliva upp . sen vaknade jag igen av att ogge mickis och sebbe hoppar på mig i min säng när jag sover, haha men då kom jag upp ialla fall, så hela dagen har vi suttit och spelat guitar hero och sjungit sing star :) lite mysigt sådär :) men nu har alla dragit hem :( kanske träffar dom senare, sen kanske jag träffar kevin en snabbis . resten av kvällen kommer nog bestå av att prata i telefon med min underbara pojkvän johan :) puss på er älsklingar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0