dålig uppdatering

hejsan, jag har precis kommit ut till landet igen, var med johanna ett tag men nu ska hon hem med båten som går om 10 minuter, fast det kan vara skönt att vara ensam ibland också. jag och jaqueline har bott hennes pappa från i torsdags. så i torsdags kväll så åkte vi till västerhaninge och träffade kevin, det va ju lite kul sådär, sen efter det åkte vi hem till jaqueline igen, jag somnade nästan på tåget , jag har ju äntligen vänt tillbaka på dygnet :) igår alltså i fredags så spelade vi minigolf, fast vi hann aldrig spela klart för att det började ösregna, fast det va kul så länge det vara :) sen åkte vi in till stan för att jaqueline skulle byta ett par shorts, fast dom i hennes storlek var slut tyvärr :( efter vi hade sprungit runt i olika affärer träffade vi mickis och alex en snabbis, det va jätte kul att träffa dom igen, har inte träffat dom på hela sommaren, mer har inte hänt, ska bara ta det lungt idag, för jag mår inte så bra, tror jag börjar bli sjuk igen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0